събота, 13 март 2010 г.

С песен..

Celine Dion- Seduces Me


Прелъстяваш ме

Всичко, което си ти..
И всичко, което ще бъдеш..
Докосва струните на любовта,
Толкова дълбоко в мен..
Всяка въздишка в ноща,
И всяка сълза, която проля. ..ме прилъстяват..
И всичко, което съм аз..
И всичко, което ще бъда..
Не означава абослютно нищо..
Ако не можеш да си до мен..
Твоята невинна целувка..
Или твоята сладка милувка.. ме прилъстяват..
Не ме е грижа за утре..
Отказах се от моето вчера..
Тук и сега е, всичко което има значение..
Точно тук и тук ще остана..
Всичко на този свят..
И всеки глас в ноща
Всяко малко нещо изпълнено с красота,
изглежда блестящо през твоите очи.
И всичко, което си..става част от мен,
защото всичко, което правиш.. ме прелъстява
И ако утре трябва да умра ще бъда с усмивка на лице.
Благодарна съм на Бог, че те познавах..
И падам на колене за всичката любов, която споделихме..
Всяка въздишка в ноща,
и всяка сълза, която проля..ме прелъстяват..
И всичко, което правиш.. ме прелъстява..

1 коментар:

izibell каза...

Страхотна песен!
Благодаря!