четвъртък, 15 април 2010 г.

Да бдя над душата ти




Chayanne-Cuidarte el Alma

Само ако можеше да бъда с теб и да заспивам в прегръдките ти..
И да те гледам в тишината!
Само ако можех да ти опиша,
една сцена от мечтите си, където ти винаги присъстваш!
Само да беше тук и да ти кажа какво чувствам..
Харесва ми лицето ти, харесва ми косата ти и да мечтая за гласа ти,
когато казваш, „Обичам те”!
Харесва ми да те прегръщам и да се губя в аромата ти,
да мога да откривам в очите ти небето!
Харесва ми смеха ти,харесват ми устните ти.
Харесва ми да вярвам, че по мен полудяваш..
Как искам да чувстваш с мен спокойствието..
И когато настъпва нощта, да бдя над душата ти!
Как да се събуждам далеч, без кожата ти да е близо до моята,
да се любувам на снимката ти..
Да можехме да си подаряваме целувки по вятъра..
Да гледаме луната, по едно и също време..
Да намеря още един ден, само за да си тук..
Незнаеш колко ми липсваш..
Харесва ми лицето ти, харесва ми косата ти.
Да мечтая да чувам гласа ти, когато казваш „Обичам те”!
Харесва ми да те прегръщам, да се губя в аромата ти..
Да мога да откривам в очите ти небето!
Харесва ми смеха ти, харесва ми усмивката ти..
Харесва ми да вярвам, че по мен полудяваш!
Как искам с мен да чувстваш спокойствието,
и когато настъпва нощта да бдя над душата ти.
И въпреки всичко, и без да си даваме сметка,
те чакам пред вратата, казвайки ти отново:
Харесва ми лицето ти, харесва ми косата ти..
харесва ми да мечтая за гласа ти, когато казваш „Обичам те”!
Харесва ми да те прегръщам и да се губя в аромата ти..
Да мога да откривам в очите ти небето!
Харесва ми смеха ти, харесва ми усмивката ти,
харесва ми да вярвам, че полудяваш по мен..
Как искам с мен да чувстваш спокойствието,
и когато настъпва нощта да бдя над душата ти!

Няма коментари: