петък, 9 април 2010 г.

Stepping stone



Duffy-Stepping stone

Спомням си преди, когато
казах, че никога повече не искам да видя лицето ти.
Защото ти обичаше, да обичаше някой друг..
И аз знаех, о да знаех, не можех да се контролирам..
И сега ти се върна обратно в живота ми..
И аз сложих на лицето си маската на твой приятел
Но мисля, че ти добре знаеш какво става всъщност,
и че чувствата ми към теб продължават да са живи..

Но аз никога няма да бъда просто спирка в живота ти
Вземи всичко, или ме остави на мира!
Аз никога няма да бъда просто спирка в живота ти
Справям се и сама...

Преди, когато се обаждаше понякога,
и ми беше толкова трудно да се контролирам..
Устните ми изричаха любовни думи като в някакво проклятие.
И аз знаех, ох да знаех, че става все по-лошо..
И сега ти имаш власта да си играеш с мен,
както виртуозен музикант свири мелодията си
и се забавляваш, играеш игра с мен,
и колкото по малко ми даваш, аз на толкова повече аз се надявам, толкова наивно...

Но аз никога няма да бъда просто спирка в живота ти
Вземи всичко, или ме остави на мира
Аз никога няма да бъда просто спирка в живота ти
Справям се и сама...

1 коментар:

Нети каза...

Страхотно! Благодаря Моника! Разчувства ме музиката и текста!