вторник, 7 септември 2010 г.

Сръбско кафе

По едно сръбско с кафето, за готин старт на седмицата! Айде по вода да ви върви, За Да Достигнете Небето!!!



Ти, моя вечна тайна...
Ти оставаш, когато всички други си тръгнат...
Мислех, че е рано...
Да опитаме истинската любов...
Замених те за свободата...
Мислех, че е рано...
Да опитаме истинската любов...
И за това те замених за свободата...
Припев:
НИКОЯ НЕ ЦЕЛУВА КАТО ТЕБ!
Нито една не умее...
Нито мислите ми да прочете,
нито да ме разбере...
Знаеш как да полетя без крила...
За да докосна небето... /x2
... ЗА ДА ДОКОСНА НЕБЕТО! ...
Ти, моя чудна дъга...
НАЙ - ХУБАВАТА ЧАСТ ОТ ЖИВОТА СИ МИ ТИ!
Мислех, че не е дошло времето...
нито за теб, нито за мен...
Преди дъжда не те видях... /x2
НИКОЯ НЕ ЦЕЛУВА КАТО ТЕБ!
Нито една не умее...
Нито мислите ми да прочете,
нито да ме разбере...
Знаеш как да полетя без крила...
За да докосна небето...

http://www.nedeljkobajicbaja.com
http://www.facebook.com/pages/Nedeljko-Bajic-Baja-OFFICIAL/57971137093?v=info

Няма коментари: