събота, 9 октомври 2010 г.

Черни котараци с лъскави мустаци



Черни котараци с лъскави мустаци, згряват ме със вино, пращам ги на кино.. Мац пис пис пис /2
Рижата опашка, кани ме на чашка, пия и си бягам, трябва да си лягам... Мац пис пис пис /2
Водчица сиамци ме заграждат с танци, спъвам ги със стола, да си знаят гьола... Мац пис пис пис /2
......
Tук един колега, хлъзгаво ме гледа, нека да си мърка, мене ме не бърка... Мац пис пис пис /2
Някой ме целуна с влажната муцуна, пълна скука, махам се от тук..ка... Мац пис пис пис /2
Сбогом котараци, чао долинаци, щом си вляза в хода, чака ме пържола... Мац пис пис пис /2
Мац пис пис пис.

Изпълнител на песента: Миленита
Автор на текста: Миленита

Ето как се ражда текста на "Черни котараци с лъскави мустаци"

В интерес на истината “Котараците” ги написах като тестов есемес. Една вечер приспивах дъщеря ми. Чудех се какво да правя в тъмното и реших да видя колко дълъг есемес мога да напиша, има ли някакъв лимит самият телефон. Явно на Nokia можеш да пишеш доста дълги есемеси, защото ги изкарах цели шест куплета, после изведнъж ми се доспа, затова така го попретупах на финала. Все още си мисля, че малко рязко свършва това парче. Натиснах “изпрати” и след три секунди си го получих обратно. На другия ден реших да дам шанс на този есемес и да му измисля музика, макар че никога не бях писала музика по текст, винаги става обратното. Музиката се изля учудващо лесно. После пратих парчето на една моя приятелка и тя каза, че го слушала цял ден. Но тя по принцип слуша песни по цял ден, затова за по-сигурно го изсвирихме на следващия лайф, да видим какво ще стане. Хората му се зарадваха и на по-следващия даже му знаеха текста, което си е равносилно на голям успех.


Официален сайт

1 коментар:

Savlena каза...

Хахаха,разсмя ме в събота сутринта,Мони! :)))И песничката и клипа с мацките пухкавелки ми подействуваха адски позитивно!Мерси!Слънчев и спокоен уикенд и за теб!