неделя, 23 януари 2011 г.

Любовта ми към теб- Ненаситна е!



Дарън Хейс-"Ненаситен"

Когато по улицата пълзи лунна светлина,
Прогонвайки лятната горещина,
Стъпки се чуват някъде,долу,навън,
Оставам живота да тече като насън,
Изграждаме нашия храм над всичко това,
Любим се сред балдахин у дома,
Всичко хубаво,което няпомня,че си тук,
Ме обгръща,няма значение никой друг,
И всичко,което трябва да направя,е да те задържа,
Сърцето ми се вълнува,
Докосвам те леко,едва...

ПРИПЕВ:

Светлините-приглуши ги,
Изгаси ги,
Позволи ми да ти покажа
Любовта си към теб,
Ненаситна е,
Накарай ме да се чувствам както никога преди,
Не спирай за миг дори,
Любовта ми към теб,
Ненаситна е

По кожата ти играе лунната светлина,
Една дълга целувка ме потапя в сладостта,
Заспивам съвсем близо до теб,
Няма думи,
Само реалност,
Заедно:един до друг,
Няма никакъв звук,
Движим се заедно сред красотата,
Дори не докосваме пода,политаме към небесата,
И никой не те познава както мен,
Светът не разбира,но аз ставам все по-силен в прегръдките ти ден след ден.

ПРИПЕВ:...

Никога не заспиваме,винаги се държим за ръце,
Говорим,правим планове,целуваме се с часове,
Чувствам се по-добро момче
Само като стоя в същата стая
Никога не заспиваме,просто има толкова много за правене,
Толкова много за казване,
Не мога да затворя очите си ,когато съм с теб,
Ненаситен е начинът,по който обичам теб.

♥ Поздрав за Теб ♥

Няма коментари: