понеделник, 11 февруари 2013 г.

Вече на 3

Блога "Другата в мен", претърпя няколко метаморфози, но все пак успя да запази духа и уюта си. Преди три години първата ми публикация е била за звездите..ех тези звезди!!! Тогава съм цитирала Св. Павел “Има тела небесни и тела земни, ала друг е блясъкът на небесните и друг на земните”.
Има звезди. Някой от тях са просто небесни тела, които ме очароват и красят небето със светлината си. Но има и звезди, които не са точно това. Това са звезди, които мислят, говорят, ходят, но и вършат дела, за които говорят всички. Добри дела. Те не угасват. Те се раждат, живеят вечно в сърцето на един добър човек и не се забравят. Тъй земните звезди, блестят и излъчват топлина много по-ярко от колкото обикновените небесни тела.
Някой се досетиха, други не..За това за финал ще завърша с мотото на блога НИ "Другата в Мен":
"Приличам на падаща звезда, която най-сетне е намерила мястото си до друга в едно прекрасно съзвездие, където ще блестим заедно и завинаги!"
Автор Звездичка ☆彡★彡☆彡★彡 Copyright © 2013 Всички права запазени.

Няма коментари: