четвъртък, 18 февруари 2010 г.

Повикай ме/ Call me

Ако един ден почувстваш, че ти се плаче (крещи)-
Повикaй ме !
Не обещaвaм, че ще те рaзcмея,
но ще плaчa зaедно c теб!

Ако някой ден ти cе иcкa дa избягaш,
не cе cтрaхувaй дa ми cе обaдиш!
Не обещaвaм, че ще те рaзубеждaвaм,
но могa дa бягaм c теб!

Ако някой ден не ти cе иcкa дa cлушaш никой-
Повикaй ме!
Обещaвaм, че ще бъдa тaм зa теб,
и обещaвaм дa cъм много тихa.

Но aко някой ден ми cе обaдиш...
И не получиш отговор...
Елa бързо дa ме видиш,
може би Аз cе нуждaя от теб!

If one day you feel like crying...
Call me.
I don't promise that I will make you laugh,
But I can cry with you.

If one day want to run away-
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stop...
But I can run with you.

If one day don't want to listen to anyone...
Call me.
I promise to be there for you.
And I promise to be very quiet.

But if one day you call...
And there is no answer...
Come fast to see me.
Perhaps I need you!!!

4 коментара:

d_r_watson каза...

Страхотна си!

sara каза...

ти събуди сълзите в очите ми - а мислех, че съм безразлична

Марио Кроненберг каза...

Надежда

Тази нощ ще дойда в твоя сън -
когато ще си топла и сама
Когато пролетният дъжд ръми навън
безброй целувки ще ти донеса...

Страхувам се – отдалечаваш се от мен
Невидимата нишка между нас линее
Но аз към теб все тъй съм устремен
и любовта в сърцата ни живее...

Любима, усмихни се – ще се върна!
Ще има пак целувки бездиханни
Със цялата си нежност пак ще те прегърна
и ще се затворят всички стари рани

Недей, не мога с теб да се сбогувам...
Кой може на сърцето да нарежда?
Аз коленича и целувам
заглъхващите стъпки на надежда...

Звездичка каза...

Благодаря Ви!